Veelgestelde vragen

1. Welke betalingsmogelijkheden biedt de Kinderwinkelvansinkel.nl?

Momenteel biedt de Kinderwinkelvansinkel.nl drie betalingsmogelijkheden voor het afrekenen van je bestelling.

  • ideal: met ideal kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je bestelling online afrekenen. Bij het afrekenen van je bestelling kun je aangeven dat je met ideal wilt betalen.
  • paypall: met paypall kun je op een veilige en efficiente manier geld overmaken. Je dient dan wel te beschikken over een paypall account.
  • bankoverschrijving: nadat je bestelling is geplaatst ontvang je een e-mail met referentienummer. Dit nummer samen met je achternaam gebruik je als kenmerk bij het overboeken van het totaalbedrag van je bestelling naar onze rekening. Zodra het geld op onze rekening staat, wordt je besteling bevestigd door middel van een e-mail en vervolgens verwerkt en verzonden.

2. Wat zijn de verzendkosten?
Onze bestellingen worden zowel in Nederland als naar het buitenland verzonden. Voor een overzicht van de verzendkosten, verwijzen we naar de pagina waar alle verzendkosten staan vermeld. Let op: indien het geld niet binnen 14 dagen na het plaatsen van de bestelling op onze rekening staat, annuleren wij je bestelling.

3. Aan welke landen levert Max & Flo?

De Kinderwinkelvansinkel.nl levert in Nederland en aan landen binnen Europa. Bij je bestelling kun je aangeven naar welk land de bestelling verzonden moet worden. De verzendkosten worden automatisch berekend.

4. Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
In principe wordt je bestelling binnen een tot twee werkdagen verstuurd na ontvangst van je betaling. Alle bestellingen worden via PostNL verzonden.

5. Ik wil mijn bestelling op een ander adres ontvangen, kan dat?
Bij het afronden van je bestelling, kun je aangeven op welk adres je de bestelling wilt ontvangen. We kunnen je artikel ook extra leuk inpakken als je het kado wilt geven

6. Ik heb per ongeluk een verkeerd artikel besteld, kan ik dit artikel terugsturen en/of de bestelling annuleren?
Natuurlijk kan dat. Het annuleren van een bestelling, zolang de bestelling nog niet is verstuurd, is kosteloos. Wanneer wij de bestelling reeds aan je verzonden hebben, dan kun je het pakketje retour sturen. De verzendkosten zijn dan wel voor eigen rekening. De aankoopsom van het door jou bestelde artikel zal zo spoedig mogelijk (binnen maximaal 30 dagen) aan je worden teruggestort. Verzendkosten worden nooit gerestitueerd.

Het annuleren/ruilen of retourneren van artikelen dient altijd eerst schriftelijk aan de Kinderwinkelvansinkel.nl te worden aangegeven. Stuur artikelen niet zomaar retour maar neem eerst contact met ons op via e-mail Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. . Producten die zonder voorafgaande correspondentie naar ons toe zijn gestuurd, vergoeden we NIET. In alle gevallen vragen we je bij retourzendingen je naam, factuurnummer en bankrekeningnummer te vermelden. Wil je een retourzending aanmelden, stuur dan een mail naar Dit e-mailadres is beschermd tegen spambots. U heeft JavaScript nodig om het te kunnen zien. .

Retouradres:
Kinderwinkelsinkel.nl
Postbus 4971
4803 EZ  Breda 

7. Ik krijg geen bevestigingsmail nadat de bestelling is afgerond?
Het kan zijn dat onze mail wordt geweigerd/geblokkeerd door je spamfilter of dat het opgegeven mailadres niet correct was. Als je niet binnen enkele minuten na je bestelling via e-mail een bevestiging hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via het contactformulier